JellyPages.com

Friday, March 18, 2011

Saya Sayang Kawan Saya..!!

Hai hai semua!!!
apa khabar?? sihat tak??
okay..
Straight to the point je lahhh..
Cakap pasal kawan neh kan..
Dari kecik sampai besar makin bertambah kawan..
Dari sikit jadi ramai..

KAWAN TADIKA AND SEKOLAH RENDAH

boleh tahan lah ramainye..
tapi taklah ramai sangat yang masih contact ngan saya :D
tapi takpe..
saya harap dorang sume still ingat kat saya lagilah..
hehe..!!

KAWAN SEKOLAH MENENGAH

not bad lahh..
memang ramai pon..
tapi..
bile dah habis belajar..
mesti berjauhan gak..
betul tak??
itu pon tak confirm lagi..
ingat ke tak dekat Izzaty neh..
hahaha :O

KAWAN SEKOLEJ

haha..
buat mase neh..
yang neh la yg ramai..
tapi tak lah ramai mane..
huahuahua :P
hurm..
tapi..
sedih lah..
sebab tahun neh yang last bersama MEREKA..
bagi saya MEREKA terbaek wokk..!!!

hahaa.. :D

THANKS K.A.W.A.N
saya hargai pengorbanan awak semua..
saya tak pernah lupe awak semua..
sebab..
Saya Sayang Awak SEMUA..!!
awak semua dah jadi yang terbaek..!!

Next,
We move to the pictures !
heee :)

K.A.M.I :)


S.A.Y.A.N.G


C.O.M.E.L


BERSATU TEGUH, BERCERAI ROBOH !


P.O.S.I.N.G


S.M.I.L.E :D


C.H.E.E.S.E


H.E.Y !


R.I.A.N.G !

Last but not least..
Lepas neh..
lagi ramai kawan..
so..
keep in touch!!
and
kita boleh jadi sahabat selamanya !
   
  

No comments:

Post a Comment