JellyPages.com

Thursday, August 18, 2011

Jangan sedih wahai si kawan.

Saya ada kawan.
Dia sedih tadi sebab tak dapat jawab.
Tapi saya cakap dengan dia.
Jangan risau.
InsyaAllah awak boleh.
Kesian dia sebab sakit perut terus tak boleh jawab.
Dah la masa jawab 1 jam je.
Lecturer tak nak teman dia pergi toilet sebab gelap?
Ish ish ish. Teruk betul.
Dia nak pergi sorang tapi lecturer tak bagi.
So dia pon tahan jela.



kepada kawan saya neh.
saya harap awak bersabar ye.
saya tahu awak boleh buat.
nanti ade lagi test kan?
boleh cuba lagi.
saya percaya awak boleh buat kawan.

Good luck.
saya paham perasaan awak.
jangan sedihsedih okay?


2 comments:

  1. i'm touched with dis entry. maseh sayang sebab paham, sebab ade dgn saya sentiasa, sebab support saya dan apeape sebab punnnn.ily <3

    ReplyDelete
  2. okay lah dear. biase lah tu kan? saya seronok awak ade di sisi saya juga. ilyt :)

    ReplyDelete