JellyPages.com

Tuesday, August 16, 2011

Seram dan Gerun !


Semester 5 neh sangat menggerunkan.


Aku sedang bersabar menempuhinya.
Rasa macam kurang sihat pon ade.

Bila dihitung hari pulang ke kampung.
Semakin hampir.
Tinggal minggu depan je lagi.

Aku tak rasa raya tahun neh sama macam tahun laen.
Yelah kan.
Banyak sangat Assignment kena siapkan.

Sebelum pulang beraya pulak.
Ade test and assignment yang nak kene submit.
Oh ade lagi.
+ kuiz.
Banyaknya.
Tension otak neh.

Nasihat pada diri aku sendiri.
Izzaty. Sila bawak bertenang.
Anda mampu menempuhinya.
Anda ada orang yang sayang anda.
Mereka semua berada disekeliling anda.
Family, Kawan-kawan dan si dia.
awak jangan risau okay !
InsyaAllah. Awak boleh lakukan yang terbaik.
Teruskan usaha awak tu.
Jangan nak berhenti setengah jalan.

kepada kawan-kawan.
Selamat berjaya ye.
Saya sayang awak semua.
Sebab awak semua banyak tolong saya.
Tiada kata yang mampu saya ucapkan.
Hanya ucapan Ribuan TERIMA KASIH.
Saya selalu doakan kita semua berjaya dan dapat tempuhi semua dugaan.



* Okay. Sebak. Byebye

No comments:

Post a Comment