JellyPages.com

Sunday, May 15, 2011

Final Exam?? Hmm..

Ha..
Ini ada satu celita woo..
Sini punya celita sangat menakutkan woo..
Waa bukan hape..
Waa sgt takut sama ini celita..
Haahaaa...


Ade-ade je lah ekau neh IZZATY..
OK Baiklah..


Sepanjang Final, aku mengalami masalah kemalasan untuk membaca..
Tapi bukan lah tak bace terus..
Baca tu bace..
Tapi ikut mood lah nak bace ke tak.


*Mentang-mentanglah ade 2 paper je ko nak belagak kan??


Eh eh..
Bukan lahh..
Bukan camtu..
Entah lah.. Aku sendiri pon tak tau kenape??
Ade sesape tau??


Itu adalah kerana mood untuk pulang ke kampung.. hahahha


Ape2 pon..
Aku berharap keputusan aku kali neh membuahkan hasil.
Aku dah berusaha, sekarang tinggal untuk Tawakal kepada-Nya..


Good Luck Izzaty!


*Kepada Awok2 yang bersama mengambil final hari tuh, saya mendoakan kejayaan awok2 tau..!!


Semoga kita semua berjaya...
Amin ya Rabbal Alamin..

No comments:

Post a Comment